poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Powitanie i szkice

Witajcie!
Otóż pierwszy post, czyli wprowadzenie.

Po pierwsze, dlaczego Wydłubię Oczy Widelcem?
A, bo wymyśliłam taki fajny sposób na wrednych ludzi w czasie powrotu z Warszawy do domu.
Sadystyczne?
Trochę .__.

Blog powstał hmm... z propozycji Risany o.o
Nudziło mi się... i założyłam, a co!
Aktualnie jestem najszczęśliwszą osobą pod słońcem,
bo nareszcie udało mi się ogarnąć tego bloga!
Nie wygląda, ale długo mi to zajęło -,-

Taa... Pewnie będzie się tu aż roić od moich rysunków.
(sarkazm)
W każdym razie dopiero co dostałam porządne zaopatrzenie (ołówki różnej twardości i kredki >.<)
dla "rysownika" (hahahahaha! od kiedy jestem "rysownikiem?") 
i zamierzam je wykorzystać.

Okej, to czas na pierwsze szkice, które narysowałam wczoraj i nie są najlepszej jakości:


Drew - ta wredota z Zagubionego Herosa i Cienia Węża :D
Postaram się ją pokolorować, ale nie wiem czy mam wystarczające umiejętności ;)


A oto Reyna.
Tak, kolejny już szkic, który mi nie wyszedł. 
Ta lewa ręka jest bardzo dziwna o.o


Krzywe zdjęcie szkicu Amosa...
Jeszcze gorszy od powyższych? Zapewne -_-

Julian i Felix.
Ten drugi stoi na kupce śniegu i trzyma śnieżkę,ale nie widać :|

Dodać jeszcze jakieś rysunki?
A niech będą te 2 digitalowe z Pory na Przygody z dA, szału nie ma, ale trudno:

 Królewna Grudkowego Kosmosu w "ludzkiej" postaci
Nie wiem czemu lubię ten rysunek.
No, nie jest zbyt estetyczny, ale podoba mi się :D

Królewna Balonowa
Nie znoszę tej postaci >.<
Strasznie mnie KB denerwuje...



Okej, to na tyle postaram się jeszcze dziś coś narysować i wrzucić jutro.
W ogóle postaram się systematycznie publikować...
A kit z tym, że się nie uda! :D


Żegnajcie i niech widelce będą z Wami!

10 komentarzy:

  1. Ha, i znów potwierdza się naukowa teza, że mam dar do przekonywania! :D
    XD
    A rysunki - śliczne! Drew i Reyna są po prostu ZADŻEMISTE!!! Rysujesz cudne oczy... takie realistyczne. :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych prac. ^.^
    Pozdrawiam,
    Ris :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Fakt, masz :D
      Jeju, jak ja Ci dziękuję! Jestem megawdzięczna!
      :3

      Usuń
  2. Cześć! Wpadłam, przejrzałam ryski i już wiem, że będę wpadać.
    Najbardziej spodobała mi się Reyna. Ris ma rację, rysujesz śliczne oczy.
    Pozdrawiam!
    I zapraszam do siebie: http://stowarzyszenie-elfow-sprzymierzonych.blogspot.com/

    Lucy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba i również wejdę do Ciebie :)

      Usuń
    2. Ło Boziu, odchodzę na chwilę od komputera, wracam, a tu takie słodycze na SES. XD Haha, dziękuję bardzo. :D Poprawiłaś mi humor, trzeba ci przyznać, że komentarze to piszesz tryskające energią.
      W Victorze Juniorze prawdobodobnie przeczytasz najdziwniejszy, najnienormalniejszy i najgłupszy tekst w swoim życiu, aaale życzę powodzenia. :P
      Zaraz edytuję post "Tag? :D", radzę zajrzeć. ^ ^

      Pozdrówka!
      Lucy

      Usuń
    3. Tak, mam dziś wyjątkowo wspaniały humor, na dodatek tak mnie ucieszyłaś tym wspaniałym opowiadaniem, że nie dało się napisać komentarzy bez wykrzykników i pozytywnych emocji :D
      Hahaha... Jak tak je nazywasz, to chyba w życiu nie czytałaś opowiadań pokroju moich xd
      Ołkej, włażę :D

      Usuń
  3. Według mnie świetne rysunki, będę wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^ ^
      Wiele dla mnie znaczą takie komentarze :)
      Również będę wpadać do Ciebie :3

      Usuń
  4. Dziękuje bardzo za odwiedziny, komentarz i dodanie do obserwowanych;)

    Mnie się tam twoje rysunki podobają, chociaż musisz jeszcze trochę popracować nad sylwetkami. Głowy wychodzą ci naprawdę dobrze, ale niżej jest już nieco gorzej. Ogólnie, najlepiej ci wyszła dziewczyna na pierwszym rysunku. Ma prawie że idealne proporcje i ładnie narysowane ręce oraz nogi.
    Ale jak będziesz dużo rysowała, to z czasem będzie coraz lepiej;) Życzę dużo weny.

    I również dodaję bloga do obserwowanych^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Dziękuję za krytykę i dodanie do obserwowanych :)

      Usuń