niedziela, 2 grudnia 2012

Jestem złem, nie wyrabiam się.

Chrum.

Jestem zła.
Na siebie.
A wiecie czemu?
W ogóle się nie wyrabiam - nie czytam książek, nie rysuję, nie piszę T__T
Powodem jest,jak zwykle zresztą, szkoła.
Ale i tak pewnie nie tęsknicie, nie?

Tak czy siak.
Praktycznie nie mam weny :c
Nic mi nie wychodzi i coś mi się z tabletem pieprzy, bo nie zawsze działa! 
Na dodatek wciąż wiszę z rysunkiem Natenie i Lucy i...
TAK, JESTEM ZŁEM.
Dlatego właśnie dziś mam tylko jeden brzydki rysunek Rachel z PJATO :C
Poczucie winy mnie dobija, chociaż i tak wiem, że nie tęsknicie ;)

+ tak sobie pomyślałam czy by nie zacząć więcej rysować z innych książek albo filmów i gier, jeśli tak podacie mi, proszę, propozycje?
PS Post z rysunkiem ze Slenderem ma najwięcej wyświetleń o.O
Ble.
Tak jak już wspominałam niezbyt ładne.



PSik Przepraszam, ale brak mi już siły i czasu na odpowiadanie na tagi, dlatego nie zostaną zamieszczone ;)
PSik2 Muszę się wziąć za pisanie, czytanie i rysowanie nawet kosztem nauki, bo już wysiadam psychicznie i fizycznie :c

Żegnajcie i niech widelce będą z Wami!






29 komentarzy:

  1. Hej, Nanaa, nie smuć się!
    Uszy do góry, będzie dobrze :D
    Rysunek nie jest wcale taki zły, a każdy ma przecież gorsze dni.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam na nic czasu, ostatnią książkę przeczytałam w wakacje... ale rysunek jest cudny! : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek jest bardzo ładny, świetnie narysowane oczy i ogólnie rysy twarzy.
    Ze mną jest podobnie, dlatego bloga zawiesiłam. Ale ej, ja tęsknie, no! Nie martw się, w końcu się ogarniemy i znajdziemy czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję, Lu <3
      Trzeba! Po prostu dobija mnie ten brak czasu .__.

      Usuń
  4. Weź, rysunek jest piękny! Ja mam prawie identycznie - nic nie rysuję, nie piszę, nie czytam, a jedynie siedzę z nosem w podręczniku od historii i tylko od czasu do czasu zaglądam do bloggera... T.T Ech, ciężkie czasy dla nas nastały, ale trzeba żyć! Wybrniemy z tego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, Ris <3
      Szkoła jest największym złem świata :c
      Tak! Trzeba żyć! xd

      Usuń
  5. nie jestes zuem, SZKOŁA TO ZUO, bo ja tez ie wyrabiam ;o seerio
    rok temu miałam średnią 5,15 a teraz??
    dobrze jak 4,0 bedzie ;c
    RYSUNEK ŚLICZNYY!!!
    jak szukasz inspiracji to moze popatrz po okładkach książek np. z aniołami, wampirami itd..
    zawsze przyciągają mnie takie mroczne, tajemnicze okładki...
    co do tresci ksiązek jestem bardziej wybredna hehe c;
    ale pociesz cię, żeeeee
    ZA 2 TYG. ŚWIĘTAAA
    albo... koniec świata (jak kto woli)
    no chetnie bym cos twojego poczytała nie powiem, ale rysunki tez masz świetne

    PSik dzięęękujęęęę za komentarz <33
    PSik.. no w koncu jest się w tej językowej klasie xd choc nie wiem czy jest on w 100% poprawny gramatycznie.

    tak wiec ten tego, pozdrawiam, trzymaj się i nie daj, aby ciemne siły szkoły schowały ci widelce ;*

    xoxo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie to samo :c
      DZIĘKUJĘ! :D :D
      "ale pociesz cię, żeeeee
      ZA 2 TYG. ŚWIĘTAAA
      albo... koniec świata (jak kto woli)"
      hahahaahha XDD
      pracuję nad opowiadaniem, ale jak na razie wychodzi supernudne XD

      Nie ma za co! <3
      Dziękuję jeszcze raz i też trzymam za Ciebie kciuki :*

      Usuń
  6. Ja czekałam na Twój nowy wpis ;) Rysunek nie jest brzydki, przydałoby się tylko więcej szczegółów, kolorów. Niestety ja ostatnio też mam mało czasu na rysowanie, cóż... grudzień ;) Zamknięcie roku i takie tam. Życzę dużo nowych pomysłów i czekam na kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie jest tak dość niedokładnie pokolorowany a uzasadnieniem jest jak już wspominałam brak czasu :/
      Dziękuję! :)

      Usuń
  7. Hej, ja tylko na chwilę :D
    Zmieniam nazwę bloga na http://wsrod-kartek-papieru.blogspot.com/
    Keiko-chan

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie!! Dzięki że mi przypomniałaś :] WISISZ MI OWCZARKA!
    HAHA!! Jesteśmy ZUUUUEEEE!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest brzydki. Ty nie widziałaś moich bazgrołów w podręcznikach. Też jestem zdania, że szkoła to przykry obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Nie byłby taki brzydki, gdybym go tak niechlujnie nie pokolorowała ;D
      Szkoła powinna być nielegalna -_- Przynajmniej ocenianie...

      Usuń
    2. I zostałaś nominowana do Liebster Award :) http://eir-artwork.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

      Usuń
  10. Ograniczaj tą samokrytykę! Nie rysujesz brzydko, ważne jest by cąły czas iść do przodu :) Nie martw się, doskonale rozumiem Twój ból, sama mam prolem ze znalezieniem wolnej chwili. Ale jak juz się znajdzie, to trzeba ja dobrze wykorzastać i to Ci się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Staram się wykorzystywać każdą chwilę, choć czasem jestem tak zmęczona, że nic mi się już nie chce .____.

      Usuń
  11. Heheh.
    Otaggowałam Cię :D
    Szczegóły u mnie:
    http://wsrod-kartek-papieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzałam praktycznie całego twojego bloga i myślę że rysujesz naprawdę niesamowicie!
    Rysunek, który określiłaś jako ,,Ble!" jest całkiem fajny, wiadomo - każdy miewa swoje gorsze i lepsze dni ;) Myślę że wena do pisania, czytania i rysowania z czasem powróci ;)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam w wolnej chwili na rysowane-sercem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że Ci się podoba ^ ^
      Mam nadzieję, że te dni się skończą z nadejściem świąt :D

      Usuń
  13. no wiedzisz!!! niektórzy wchodzą, ale nie chce im się palcem ruszyc by cos napisać. Fajnie byłoby miec troche wiekszą popularność, no ale cóż poradzić ;c
    nie kazdy lubi czytac wiersze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że to okropne, bo komentarze są strasznie motywujące, ale ludziom nie chce się nawet napisać :C

      Usuń
  14. Znam ten ból- sama również dawno nic nie czytałam, nie oglądałam, nie mówiąc już o rysowaniu czy zaglądaniu na bloga. Przez szkołę nie mam kompletnie na nic czasu;/ Dobrze, że zbliżają się święta, może wtedy uda mi się w końcu coś zrobić.

    A rysunek wcale nie jest brzydki. Może trochę mało dopracowany, ale jest okej;)

    Czekam cierpliwie na kolejne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się, chyba nie tylko Tobie brak czasu ;D
    Ja ostatnio również narzekam na brak weny. :l niesympatycznie uczucie.
    Mimo to, działaj dalej, bo chce się oglądać następne rysunki! :)
    +
    Pozdrawiam,
    artiste.blog.onet.pl - dla miłośników rysowania

    OdpowiedzUsuń