czwartek, 30 sierpnia 2012

100 wejść, rysunki i tag!


Helooou!

Czyż to nie cudowne, że już nowy post?
Jak dla mnie nowy post po 4 dniach to szybko >.<

O MAT-KO! Blog istnieje 4 dni, a tu już 100 wejść!
Bardzo, bardzo, bardzo wszystkim dziękuję!
Wiele dla mnie to znaczy, komentarze również :)

I jeszcze raz chcę podziękować Lucy i Risanie za dodanie mnie do polecanych i obserwowanie ^ ^
Jestem strasznie wdzięczna *o*

Mam kilka rysunków. Mniej niż ostatnio, ale cóż :D
Ważne, że są.


Prezentuję:



Takie tam rysunki z Fedrą (postać autorstwa Ariadne Naldari z RR)
czyli zaczynam pracę z kredkami od Faber Castell
Wyszło źle? 
Spodziewałam się tego :D
Nie umiem i nie lubię kolorować :/


Kolejny rysunek z Fedrą. Wyszedł chyba niewiele lepiej :|


A ten akurat lubię o.O Chociaż  Sadie zepsułam :( 
Carter mi się podoba.

Oj, oczywiście Drew zepsułam.
Wygląda jak dziwna małpa :/
A poza tym jest bez lineartu, tak na próbę.
Chyba jednak zdecyduję się na rysunek z konturem :P


Reyna.
Mimo, że ręka jest króciutka, ten rysunek też lubię :)
Co ja w nim widzę? o.O


Jeszcze szkic Sophie i Josha Newmanów  z Sekretów Nieśmiertelnego Nicholasa Flamela.
Sophie jest okej, ale Josh...
No cóż, nie wszystko mi wychodzi.
Poprawka.
NIC mi nie wychodzi.


Takie pytanko: Czy mam tu wrzucić jakieś rysunki z deviantarta, 
skoro podałam link do mojego dA w zakładce "O autorce" ?



TAG, czyli 7 faktów o mnie:

1. Lubię pisać w zeszytach kolorowymi cienkopisami. 
Przez to lepiej się uczę, a moje zeszyty wyglądają jak tęcza :D
2. W quizie Risany wyszła mi Atena (na szczęście!).
3. Mam nieuzasadnioną chęć przebywania na wysokościach (mieszkanie w bloku, przebywanie na wieżach, latanie samolotami itp.). Może to dlatego jestem córką Zeusa, huhu :D
4. Boję się pająków. Są straszneee...
5. Oglądam anime, interesuję się Japonią.
6. Kocham empik! Jedynie tam zakupy mnie interesują ^ ^
7.Wolę herbatę bez cukru.

Pytania od Lucy:

1. Masz ulubionego bohatera książkowego? Jakiego?
Oczywiście! Percy Jackson (seria: Percy Jackson i bogowie olimpijscy) 
oraz Katniss Everdeen (Igrzyska Śmierci)
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Rock, metal. Ale zdarza się filmowa oraz klasyka >.<
3. Lubisz sowy? :3
Jak mogłabym nie lubić sów?! Pewnie, że lubię!
4. Twój ulubiony film?
Incepcja, Mroczny Rycerz.
5. I słodycz?
Marcepan ^ ^
6. I może jakiś przedmiot z dzieciństwa?
Pluszowy kot, haha :D
7. Jaki masz stosunek do szkoły?
Nie znoszę, jednak w tej chwili tęsknię o.o
8. Masz jakieś zainteresowania inne od tych, które prezentujesz na blogu?
Spanie :D A tak na serio to... Japonia i m&a.
9. Jesteś jedynaczką czy masz rodzeństwo?
Mam, starszego brata.
10. Według Ciebie najlepszym/ą pisarzem/ką jest...
Rick Riordan i Tolkien.
I Lucy :D


Pytania ode mnie:

1.Masz jakieś zwierzątko?
2. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
3. Lubisz zadawać pytania?
4. Po domu chodzisz boso?
5. W jakim miejscu na świecie chciał(a)byś mieszkać?
6. Jakim słowem określił(a)byś te wakacje?
7.Masz jakąś dziwną cechę?
8. Boisz się dentysty? :D
9. Jaka jest Twoja ulubiona roślina?
10. Jakie znasz miasta na "u"?

Taguję Glensi i każdego kto chce!


Żegnajcie i zobaczymy się niedługo (chyba)!



14 komentarzy:

  1. No to tak.
    Fedra na obu rysunkach jest przeboska, nie wiem czego można od niej chcieć.
    Urzekł mnie w pewien sposób rysunek z Sadie i Carterem, świetny jest!
    I rysujesz pięknie rozwiane włosy, dobrze to widać właśnie u Sadie i u Sophie. :D
    Haha, nie mogę z Twojej dziesiątej odpowiedzi, chyba idę się walnąć w łeb patelnią, to może chociaż przestanę się śmiać. XD
    Pewnie, że wstawiaj rysunki z deva, uwielbiam Katniss w Twoim wydaniu i Thalię! I Annabeth w szlafroku. XD
    Też jestem Ateną, pJona! :D

    Czekam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję bardzo :)
      Hahaha, ale to prawda :D Tylko nie walnij się za mocno xD
      Okej, ale szlafrok rządzi! xD
      ;D

      Ołkej, coś nowego pojawi się około soboty/ niedzieli ;P

      Usuń
  2. Wiesz, co sądzę o Fedrze. <3
    Sophie i Josh są po prostu GENIALNI! Te włosy! <3 No i Reyna! Matko, jak Ty prześlicznie kolorujesz! Kocham!
    I oczywiście strasznie podziwiam Cię za kolorowanie bez linearta. O.O Nie dość, że się odważyłaś, to jeszcze super Ci wyszło. SZACUN! XD
    Nie mogę się doczekać nowego posta. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęęę, Ris ;*
      Ja nie umiem kolorować >.<
      Odważyłam się i Drew wyszła jak jakaś pokrzywiona małpa XD
      Ja Twojego też <3

      Usuń
  3. Rysunki świetne ; )
    Dzięki za otagowanie, jednak nie będę odpowiadać, nie chcę zaczynać nowego bloga od tagów. Bez urazy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mogę napisać? Hmm... jedyne co przychodzi mi na myśl to: dziewczyno, trzeba się wyluzować. Serio. Dobrze, że martwisz się o prace, ale nie powinnaś pod każdą pracą pisać, że coś ci nie wyszło. To odbiera artyście autentyczności.
    Ponadto pisząc tak, niejako obrażasz mój gust, bo w moim mniemaniu twoje rysunki są naprawdę dobre. Ja, w twoim wieku, zaczynałam od bazgrania wielgachnych oczu, a kończyłam na twarzy. I do dziś mam spory problem z anatomią, a co gorsze nie umiem rysować dłoni =,=
    Odnośnie kolorowania: powiedzieć ci coś? U mnie wygląda ono bardzo podobnie, więc nie sądzę, żebyś była w tym aż tak beznadziejna ^^
    Podsumowując: rysuj, rysuj i jeszcze raz rysuj, a efekty przyjdą same. I nie narzekaj, bo naprawdę nie masz na co ;) Po prostu wyluzuj i rysuj sama dla siebie, bo sama wiem, że to sprawia największą radość.

    PS Jeśli zależałoby ci na nauce anatomii, to mogę przesłać ci kilka skanów, na których sama się uczyłam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki :)
      Ja też nie umiem rysować dłoni ^ ^ A rysuję tak na poważnie dopiero od roku ;P
      Ojej, a mogłabyś? Bardzo proszę! To może wiele pomóc! :)
      A poza tym BARDZO dziękuję za komentarz. Wiele dla mnie znaczy :>

      Usuń
  5. Przyznam, że w tym poście rysunki podobają mi się o wiele bardziej. Owszem, mają swoje wady, podobne do tych, które wymieniałam w komentarzu wcześniejszym, więc nie będę się powtarzać, ale wydaje mi się, że jest lepiej. Może to zasługa tego, że są kolorowe? Takie prace zawsze bardziej mi się podobają.

    Powiem ci, że jak na początki kolorowania kredkami Faber Castell idzie ci całkiem dobrze- gdybyś zobaczyła moje początki, to byś się pewnie tak przeraziła, że spadłabyś z krzesła, serioxD Na początku kompletnie nie umiałam się nimi posługiwać [ i dalej nie umiemxD], przez co moje prace wyglądały koszmarnie.

    I tak jeszcze na koniec- więcej wiary w siebie! Twoje prace wcale nie są takie koszmarne, jak ci się wydaje. Jakby były, to pewnie nawet bym tu nie zaglądała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Hahaha, naprawdę? xD To mam nadzieję, że jeszcze się nauczę >.<
      Koszmarnie dziękuję :) Jestem bardzo wdzięczna :D
      Doceniam takie komentarze ;3

      Usuń
  6. dobrze jest ;d
    narysuj mnie ^^
    obserwuj za obserwuj proponuję, pasuje ci? odpisz u mnie i zacznij.

    OdpowiedzUsuń
  7. no okej, rozumiem.
    co muszę zrobić żebyś mnie narysowałą? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Nic, postaram się Cię narysować, ale nie gwarantuję, żeby dobrze wyszło ;D

      Usuń