niedziela, 14 października 2012

Jestem dinozaurem, uwierzysz? nie ;___;

Hejo.

Życie jest zue, a ja dinozaurem.



Dobra, to były takie filozoficzne przemyślenia 13-latki.

A tak serio to nie wiem czy dalej będę chodzić na te zajęcia z rysunku. Nauki mamy mnóstwo,
a 3h rysowania wolałabym spędzić w domu :| Dla mnie to duży problem, bo  chciałabym chodzić,
i jednocześnie nie .___.

No dobrz, co ja Was będę zamęczać swoimi problemami!

Otóż dzisiaj nie będzie może dużo rysunków ale wstawię 2 wiersze, które napisałam miliony lat temu
(czytaj ok. pół roku temu). Z jednego jestem w cholerę dumna XD
Ci, którzy nie czytali to mogę sb przeczytać, Ci co czytali mogą sobie przypomnieć (lub nie) :D

pierwszy, który chyba jest w miarę dobry:

 Kronos

Splamione ludzką
Dłonie krwią
Łypiące złote oczy
Błyszczące w środku nocy
Z radością patrzące
Śmierć noszące
Szalony śmiech
Zatrzymujący oddech
Zbrodniarz niezłomny
Po Uranosie potomny
Tytanie złości,
Oszczędź sobie zazdrości!
Do Tartaru wpędzą cię dzieci twoje
Z gniewem niszczące o mordercy zwoje
Sprzymierzeniec powstanie,
Lecz uśmiercony zostanie
Twoje szanse są nikłe
Nasze zaś niezwykłe
Przegraj, nieposłuszny bogom
Zagiń, nie słysząc nikogo
 no i drugi ten, który baaaardzo lubię i był moim pierwszym wierszem:

Nico
Leży cierpiący na zimnej ziemi
okryty kocem złudnych nadziei

śpij, więźniu własnego sumienia
ożywiając swe nierealne marzenia

żyj, winowajco podły
słysząc za sobą potworne modły

nim dusza krnąbrnym bogom zbrzydnie
niech róża twego serca wreszcie rozkwitnie

wyrządzający innym wiele szkód
narażając ich na tęsknoty głód

wstań, drogie dziecko nienawiści
gorzka rozpacz cię oczyści

idź i napraw wszystkie winy
pozostawiając na świecie dobra drobiny



Taaaaaak, sama nie wiem jak mogłam go napisać, bo normalnie to nie byłabym w stanie XD


rysuneczki:
Bardzo Kane'owa Sadie Kane 
Tło za nią to jakaś rzeczka, a ta czerwono-żółta poświata jest celowa
Mam nadzieję, że nie jest taka zła ;__;

Percy i Rachel
Nic szczególnego, jedynie włosy Rach i skóra Jacksona mi się podoba xd

Taka pewna osoba, o której dobrze wie Natenka <3

I pierdoły. A dokładniej ja zgłaszająca się na Igrzyska zamiast Prim i zanim Kotna zdążyła xD
Po prawej Peeta trzyma swój chleb :D


TYLE Z TWÓRCZOŚCI!

UWAGA, UWAGA!

Mam takie mało pytanko:
Założyć bloga na tumblr?
Wtedy prawdopodobniej umieszczałabym częściej rysunki (najczęściej szkice),
bez tekstu itp.
Chcecie?

 *słychać wrzaski, i znane wszystkim "pffffffff"*

No okej, nie to nie .____.

XD


Na koniec taki słaby bonus XD

Coś wariatnego trochę :D


_________________________


Kończę!
Papapaap i niech widelce będą z Wami ;)



10 komentarzy:

  1. O jaaa, jakie wiersze! Jakie cuda! OMG, naucz mnie taaaaaaaaak! ;_______; No proooszę! Tak, jestem pod ostrym wrażeniem. Świetne są. *3*

    *No dobrze, Lucy. Może trochę się ogarniesz? - pomyślała, mrugając szybko oczami*

    Ekhemn. Bardzo, bardzo podoba mi się Sadie. Cudnie rysujesz w digitalu. Igrzyska są urocze. ^^ I bonusik jest suuuper!
    Pewnie, że zakładaj tumblr'a i jeśli tylko starczy Ci czasu, chodź na lekcje rysunku!

    Pozdrowionka,
    Lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieee, nie są aż takie dobre :D A jeśli nawet to nie jestem w stanie nauczyć, a nawet napisać jeszcze raz takiego xD
      Ahahahahaa <3

      DZIĘKUJĘ OGROMNIE, LUCY MOJA <3
      Już założyłam tublr, podam adres w najbliższym poście :D

      Usuń
    2. Tak, SĄ. <3

      Uuu, nie mogę się doczekać! ^^

      Usuń
  2. Ja chę tumblr'a! Zakładaj go!
    Ach, te wiersze są nie-sa-mo-wi-te. <3 Świetne użycie przenośni i w ogóle. x3
    Rysunki równie nieziemskie. Kocham Igrzyska i Percy'ego z Kaliną. *O*
    Jednym słowem: ZADŻEMISTE. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam w następnej notce :D
      Jejciu, dzięki wielki <3 Jestem megasuperstraszniewdzięczna :D
      Zadżemiste XD

      Usuń
  3. OOOOOOOOOOOOOOOOOOO Natenka już to luuuuuuuuubić xDDD
    Natenka wie o co chodzi xDDD
    Natenka lubić kisiel i Natenka lubić Igrzyska Śmierci xDDD
    Natence sie podoba ten On xDDD
    Natenka lubić dinozaury xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooooooooooooo <3
      Natenka ma dobry gust XDDD
      Hahahahaha dinozaury są fajne <3
      JA LUBIĆ NATENKĘ :D

      Usuń
    2. Natenka (jak zawsze) jara się tym że pani Wydłubie Oczy Widelcem ją lubi :D
      Ps. A GDZIE WIERTARKA I WYKAŁACZKI???!!!! Co to ma być???!

      Usuń
  4. WIDELCE W GÓREE!!!
    haha xd
    ja fajnie piszę?? o.O
    Tobie to ja dziewczyno moge te widelce polerować!!!
    nie dosc ze ślicznie rysujesz, to piszesz jak wielki poeta, którego przecietny rozum nie ogarnie!


    jestes za zdolna, wez umrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie <3 Niestety to nie prawda ;D

      No dobrze, dobrze, już umieram :P

      Usuń