środa, 24 października 2012

Mało, mniej, najmniej. Rysunków.

Wybaczcie.
Ostatnio strasznie mało rysuję.
A czemu?
-lenistwo,
-zmęczenie,
-pełno nauki itp.

Dlatego właśnie przeciągałam z tym postem, 
ale trudno. Lepiej teraz wstawić mniej niż wcale.

Hmmm...
Cóż powiedzieć?
Dziś wstawię wiersz, rysunki i stare prace z plastyki z 6. klasy.
Jak zobaczycie te ostatnie to oślepniecie xD
Btw. troszkę się zabieram za krótkie opko o nimfie ^ ^
Życzcie powodzenia, żebym nie zaprzestała pisania <często tak mam> :D

Okey, no to wierszyk, nie pierwszej świeżości, bo sprzed kilku miesięcy.

"Ostatni żywy triumfator"


on już nie stęka
skończyła się jego potworna męka

teraz tylko wiotka ręka
na plecach od bicza pręga

teraz wzrok nieobecny
ach, ten morderca niecny

teraz przebity bok
taktycznego myślenia przerwany tok

już serce bić przestało
śmierci pokonać nie zdołało

stos trupów w ciemnym kącie
powódź krwi na ulicy

krzyknąłem „amunicji brońcie!”
polegli i strażnicy

w kieszeni wróg ma wygraną
moje życie dobiega końca

jutrzenkę żegnam ukochaną
nigdy już nie zobaczę słońca

wściekły chichot kłuje me uszy
niczym kolce ból zadaje
ostatnią nadzieję kruszy
jednak diabelski głos ustaje

żalu pełen podnoszę wzrok
przede mną ogniem zionie miedziany smok
teraz grymas wściekłości
na mej twarzy gości

pewien jestem wrogów klęski
za wygranej smakiem się stęsknił
ruszam znów do boju
by rozpocząć erę pokoju


Strasznie, nie?
Pfff, nie mam takiego talentu :D

Ok ok ok,rysunkowo:

AHAHAHAHAHA
nie patrzcie na Jake'a XD
I ta ręka Finna :/

Willek Burrows
A wiecie co?
Według mojej drogiej Nateny tunel z tyłu przypomina dziurkę od nosa XDD
I podobno łopata jest świetna ;D



UWAGA, UWAGA!
Za chwilę oślepniecie z powodu moich starych prac :D
Nie biorę odpowiedzialności za wyrządzone szkody!

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale Ipod nie ma najlepszego aparatu :/


Moi drodzy, powiecie "WTF?",
a to mój autoportret  sprzed roku XD
Farbami, których nie znoszę T_T


Egipcjanka -,-
Ohyda.
Wybaczcie za konieczność skręcenia głowy w prawo,
ale nie chciały mi się załadować obrócone! Foch -_-
Jak to mój kuzyn mówi, gdy mu coś się nie podoba:
"RZYG."
Absolutnie się zgadzam :D


No i Percabeth jako niezbyt fajny bonusik ;)
Ale to już jest praca z ostatniego miesiąca :D

-------------------------

900 wejść!
DZIĘKI WIELKIE!

*Kolejny post dopiero za tydzień, 
w tym tygodniu prawdopodobnie się nie pojawi, 
ale w przyszłym prac będzie więcej ;)




Papa i niech widelce będą z Wami! :D



EDIT:
Zapomniałam o podaniu tumblr XD
Ahahahah, dzięki Ris :)

link:

Postaram się wrzucać tam częściej rysuneczki, 
no i coś jeszcze pogrzebię itp. 
dobranoc <3










9 komentarzy:

  1. Twój autoportret jest niesamowity. <3 Tak samo jak Will!
    No i wiersz! Maaaatko, to jest tak przeboskie że o mało nie spadłam z kanapy! :D Świetny po prostu.
    PS.: Miałaś podać link do tumblr'a! -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje rysunki :D
    Polubiłam PORE NA PRZYGODE :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wiersz! O.O Ja pierdiuczę, do jasnej ciasnej, to jest świetne!
    Jake ci wyszedł baaardzo podobny i Finn ślicznie. ^^
    I Twój autoportret jest piękny, i Egipcjanka fajnie, starannie wykonana. Słońce pasuje mi do tegoż egipskiego klimatu. ^.-
    Powiem Ci, że przez ten (chyba?) niecały rok zrobiłaś duży postęp. Ajj, no kocham rysunki Twe <3
    No to cieszę się, że tumblr jest i liczę na to, że niedługo dodasz tam nowe szkice.
    PS: Czwarty rozdział najbliżej we wtorek. :)

    Lu(cjusz) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło Matko, moja polonistka już by mnie zabiła za to, że postawiłam peesa przed podpisem ;P

      Usuń
  4. mm dobry wiersz :D naprawdę, masz w sobie tego poetę, oszlifuj go tylko trochę i będziesz błyszczeć :)
    a i ubóstwiam twój autoportret!~jest taki...artystyczny i ekspresyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Widelec!
    Orlinooda... no cóż, ubiera się jak hipiska, zawsze blada, siwowłosa, w średnim wieku, duże okulary, lubi delikatną biżuterię, ma parę zmarszczek na czole ^^ Tak króciutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu! Powiedz, że jeszcze nie zaczęłaś rysować. o.o Orlinooda włosy ma CZARNE, przepraszam za ten wcześniejszy komentarz.

      Usuń
    2. Ok ok jeszcze nie zaczęłam - mam bardzo mało czasu, a poza tym ostatnio nie mam za bardzo weny ;D

      Usuń