poniedziałek, 19 listopada 2012

Kolejny tag, rysunek.

Hejo!

Ano tak, przepraszam, że długo nie ma żadnych rysunków,
ale na serio serio ciężko mi się wyrobić z czasem :/

Zostałam stagowana przez appleberry.
Ok.


1. Ulubiona książka?
Percy Jackson, Sekrety Nieśmiertelnego Nicholasa Flamela, Igrzyska Śmierci.
2. W co jesteś w tej chwili ubrany?
T-shirt z Deep Purple, sweterek, spodnie ^ ^
3. Twoja wizja przyszłości świata za 10 lat?
Mało co  się  zmieni XD
4. Za co lubisz/cenisz ludzi?
Za dziwaczność i poczucie humoru.
Dziwni ludzie są ciekawi i często sympatyczni ^ ^
5. Najlepszy dzień w życiu w 4-5 zdaniach.
Sonisphere 2012. Koncert z bratem, kuzynem, tatą i kilkoma kolegami brata.
Przeżyłam mój 1. koncert w niesamowitej atmosferze i to chyba jeden z najlepszych dni w moim życiu! :D
6. Masz swój własny pokój?
A tak, taki zielony, niezbyt uporządkowany i pełen moich gratów .
7. Ulubiona strona internetowa (oprócz portali społecznościowych >:D)
Rickriordan.pl , deviantart, zapytaj, youtube, blogger.


Taguję:

I moje pytanka:
1. Farbowałaś kiedyś włosy?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Lubisz rozmawiać przez telefon?
4. Jaka jest Twoja ulubiona dziedzina sportu?
5. Określ charakter Twoich przyjaciół.
6. Ulubiony przedmiot szkolny ( wiem, że wszystkie są okropne :3)
7. Masz ładne czy raczej okropne zdjęcia legitymacyjne? 

-----------------------------
I rysunek:
Meduza, Atenka, Arachne.
Na konkursik.
Nic nie wygrało :c


Pracuję jeszcze nad dwoma rysunkami, jeden digitalowy, drugi w traditionalu z herosami z Obozu Jupiter :D


Papa i niech widelce będą z Wami ;)


EDIT- mały bonus:
W zeszłym tygodniu, w poniedziałek załamałam się.
Czemuż to?
Tragiczna historia:
1. Wracam do domu baaardoz wykończona przez wf.
2. Jem obiad.
3. Odpoczywam załamując się ile to mam do nauki z francuskiego.
4. Uczę się.
4. Siadam do kompa.
5. Głodna!
6. Idę sb zrobić płatki.
7. Siadam do kompa jedząc płatki.
8. Bum! WYLEWAM WSZYSTKO NA KLAWIATURĘ!
Załamanie!
Miałam ochotę się powiesić na pasku od portków ;___;
I musiałam to sprzątać. Wyjęłam wszystkie klawisze, umyłam wnętrze klawiatury i klawisze i następnego dnia przez 30 minut je układałam -,-
Tragedia.




13 komentarzy:

  1. Haha, zadżemisty tag. :D A rysunek przeboski, i znów jestem oburzona, dlaczego takie piękne prace nie wygrały. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahuhu, dzięki <3 Ojjj, no nie wygrała, bu :(
      A Ty rysowałaś?

      Usuń
    2. Tak, rysowałam. ;) I się nie dziwię, że nic nie zajęłam.

      Usuń
  2. Robisz rysunki o ciekawej tematyce, naprawdę bardzo fajny klimat :D I próbuj dalej, w końcu coś wygrasz. Ja też nie mam szczęścia do konkursów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, ładnie tworzysz :) Widzę, że przygodę z rysunkiem zaczynasz, ale chętnie Cię poobserwuję. Masz ciekawe pomysyły i myślę, że szybko dojdziesz do wprawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekhem, no.
    Inteligencja moja mnie przeraża..
    Otóż dodałam komentarz do poprzedniej notki.
    Powtórzę więc: Baaaaaaaaaaardzo ładnie rysujesz, i dodaję Cię do obserwowanych (hihi, kolejna fanka Percy'ego, hihi)
    Pozdrawiam, Keiko-chan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Łatwo się pomylić, bo są 2 posty na jednej stronie :D
      Dziękuuuuję >u<
      I fajnie, że też lubisz Percy'ego! :D

      Usuń
  5. Rysunek mi się podoba, chociaż wydaje mi się, że troszkę wyłożyłaś się na proporcjach;) Ale wielka szkoda, że nic nie wygrałaś. Ciekawa jestem jak w takim bądź razie wyglądała praca, która zwyciężyła.

    Oh, współczuję przygody z klawiaturą. Ja sobie kiedyś zmywacz do paznokci wylałam i teraz mam wyblakłe klawiszexd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, proporcjami trochę zepsułam :D Jakby co to tu możesz zobaczyć zwycięskie prace xd
      http://rickriordan.pl/2012/11/znamy-zwyciezcow-konkursu-atena-i-jej-znak/

      Ahaha xD

      Usuń
  6. właśnie ostatnio weny ciągle brak! przyczynia sie do tego też kompletny brak czasu i caaaałeee mnóstwo nauki i takie tam...
    no ale mam nadzieje ze nie widac tego, ze wiersz jest taki "na siłę" Dziękuję bardzo za komentarz :) WooowwW....choc jedna osoba czytajaca postanowiła skomentowac..cos niesamowitego :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    xoxo ;P

    OdpowiedzUsuń