niedziela, 3 lutego 2013

Lubię turlać się po lesie jak borsuk

Dzień dobry, dzień dobry.

(wybaczcie za tytuł postu, ale to jedyne logiczne zdanie, które przyszło mi na myśl poza "czekolada wszystko zjada", ale gdybyście jednaki woleli/wolały wersję z czekoladą chętnie editnę post)

Miałam dodać rozdział. Taaaaak, mówiąc całkowicie szczerze nadal nad nim pracuję,
na dodatek nie mogę zeskanować jak na razie żadnej pracy, bo nie mogę zainstalować sterowników
do drukarko-skanera czy czegoś takiego. Nieważne.

W każdym razie dziś niewiele, a dokładniej jeden rysunek, w dodatku digitalowy.
Mam 1435789345793876938 szkiców, które powinnam dopracować, ale nie mam ni ochoty, ni czasu.
<zabijcie mnie>
+ ostatnio mam fazę na rysowanie rysunków trochę innym stylem i o trochę innej tematyce

Dobrze, dobrze. Nie przedłużam. <i tak mnie zabijcie>

Może ktoś już widział na deviantarcie/tumblr, bo dziś rano wrzuciłam. Takie tam księżycowe siostrzyczki,
jak mówiłam trochę inną kreską. + Księżyc to miały być sukienki, ale cóż.

Jestem złem, więc dam wam jeszcze jakiś głupi szkic.
Jak to zresztą nazwałam jest to "jakieśhyhyhyhyśmieci", a więc nic wartego uwagi.
Chciałam dodać gryzmoły z wosu i religii, ale mój @%&%#%$@$^ skaner jest głupi,
dlatego dziś ich nie dodam, ale w najbliższej przyszłości się postaram.


No to do widzenia i dziękuję za komentarze,
+ przepraszam, że po 2 tygodniach na blogu pojawia się TAKIE COŚ, ale jak już mówiłam
JESTEM ZŁEM
+hyhyhy jak to tradycja bloga, muszę trochę pomarudzić, więc:
"BŁOGOSŁAWIENI, CI, KTÓRZY MAJĄ JESZCZE FERIE, ALBOWIEM ONI MAJĄ NAJLEPIEJ
ALBO I NIE"
~ Wydłubię Oczy Widelcem, profesor Julia, znana gimbazjalistka, laureatka nagrody Mądrości Świata i innych superfajnych rzeczy

Tak, jutro 2 tydzień szkoły od ferii. Trzymajcie mnie, bo idę połamać kości wszystkim nauczycielom, którzy zapowiedzieli sprawdziany na mijający tydzień i ten, który zacznie się jutro (i wszystkie inne).

Dziękuję za uwagę i niech widelce będą z wami :3



25 komentarzy:

  1. Ha! Czekałam!
    Od razu zauważyłam sukienki na tym obrazku z siostrami ^^
    Ferie to ja mam dopiero 11, ale nie jest źle.
    Co by tu jeszcze powiedzieć... N= Nie wiem.
    Nie umiesz komentować, pogódź się z tym Keiko.
    Dobranoc.
    SPAMSPAMSPAM
    U mnie opowiadanie, zajrzyj, jak będziesz miała czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamciu, cieniowanie siostrzyczek jest po prostu geeenialne. *o* Haha, fajna korona. XD Ja jutro idę do szkoły, dzisiaj miałam ostatni dzień niebiańskich ferii. ;_; *ryczy* No nic, czekam na drugi rozdział opowiadanka i więcej rysunków!
    Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęki <3 Ferieferieferieferie ♥♥♥ Ja czekam na przypływ czasu :D
      Też pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Hahaha! *zły demoniczny śmiech*, a ja mam jeszcze tydzień wolnego >:D (chociaż coś czuję że ten czas wolny źle na mnie wpływa, no nic xD).
    Po pierwsze: włosy *.*!!!
    Jak ty to robisz że one ci tak ładnie wychodzą (co prawda wiedza jak to robisz do niczego mi się nie przyda, ale...)? Co do księżyca to widać jak najbardziej że to sukienki :)
    Nom...
    Cóż co ja mogę na temat didżitalu tutaj rzec jeśli nigdy tego nie próbowałam, ale za to pochwalę, że wszystko bardzo ładne miód malina i polewa karmelowa :D
    Czekam na więcej rysunków i zmykam xD
    (Chyba te ferie naprawdę mi szkodzą o_O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhyhyhyyhy :<
      Nom, nom nie wiem XD Jakoś tak rysuję :3 To fajnie, że widać ;D
      Dziękuję ^ ^
      Papa.
      (hyhyhy, ja bym powiedziała, że ferie nikomu nie szkodzą :3)

      Usuń
  4. jaka zarąbista praca *-* no jakaś natchniona po prostu! super, super, super! podoba mi się najbardziej ze wszystkich! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D właśnie tak patrzę, że ostatnio trochę kreatywniej tworzę :D dzięki <3

      Usuń
  5. Prace BARDZO BARDZO BARDZO fajne, a jak nie wierzysz to możesz mi razem z nauczycielami kości łamać ;D
    Myślę że prawie wszyscy się zgadzają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki :D Wierzę xD Możesz iść ze mną nauczycielom kości łamać, to chętnie ;D

      Usuń
    2. No jak nie jak tak! :D :D
      Już się nie mogę doczekać :D

      Usuń
  6. Widziałam siostry na deviantarcie. I rzeczywiście, kreska jest inna, ale bardzo, bardzo mi się podoba. To to nie są sukienki? O.O
    OJACIĘŻESZNIEMOGĘJAKTYZROBIŁAŚTEWŁOSYNASZKICU?! Chociaż zdaje mi się, że ramiona tej dziewoi są z deczka (tak się to pisze?) za szerokie. Ale tak to jest ładnie. :D I oczy mi się straszliwie podobają.

    A ja właśnie rozpoczynam pierwszy tydzień po feriach. :/ Idę się trzepnąć. Dobranoc. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to są sukienki :D
      No strasznie są szerokie (mam tendencję to szerokich ramion i czapek z włosów XD) Dzięki <3

      Współczuję :<
      papa :3

      Usuń
  7. Pierwszy rysunek straszliwie mi się podoba. *-* Pomysł, kolory, sysko *-*

    A tak co do ferii... Ja mam już ostatni tydzień. To mija za szybko! ;____;


    Czekam z niecierpliwością na następny wpis i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^ ^

      Też tak miałam ;___;

      Dzięki, pozdrawiam również :D

      Usuń
  8. Pierwsza praca jest wprost zajebista *.* Rzeczywiście w trochę innym stylu niż pozostałe prace, ale ja poproszę więcej takich! Bardzo mi się podoba, szczególnie ich twarze.
    I podoba mi się ta idea, by ich sukienki tworzyły księżyc;)

    Mnie jeszcze tydzień ferii został, ale pewnie zleci szybko jak cholera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Ale, kurczę, faktycznie coś musiało mnie natchnąć :3
      Dzięki :3

      Jeszcze został chociaż tydzień, ja to już 2. tydzień do szkoły ;__;

      Usuń
  9. młehehe..a ja ferie dopiero od piątku..
    I teraz na złość wszyyystko się mega skumulowało na ten tydzień
    A ferie i tak bedą pracowite, nie tyle co jesli chodzi o nake, ale o 4 przedstawienia jakie mnie czekają ;/
    ale wszystko lepsze od nauki, whatever....




    tak , jesteś jakimś kompletnym pomylencem i zuem mówiąc, ze to co dałaś nie jest dobre.
    W sumie masz racje.... BO TO JEST ŚWIETNE!!! Boskieboskieboskieboooskieeeee


    a na rodział czekam ...póki co jeszcze cierpliwie :)

    Trzymam kciuki, abyś przetrwała w szkole
    I dziękuję za 34728374 komentarz , jestes kochaaanaaa <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w tym tygodniu i przyszłym po prostu masakra. ._______.
      Aj :/

      Dziękujędziękujędziękuję ♥♥♥
      :3

      Dziękuję, ja za Ciebie też! :D
      Nie ma za co, zasługujesz! <3

      Usuń
  10. Świetnie wyszły włosy na pierwszym rysunku no i strasznie podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na twojego bloga niedawno ale strasznie mi się spodobał xD Ja chcem więcej postaci z League of Legends!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :3 Mam nadzieję, że zostaniesz. W nowym poście jest kilka (nieudanych xD) szkiców z LoLa. Postaram się w przyszłości narysować więcej :D

      Usuń