sobota, 12 stycznia 2013

Małe spóźnienie.


Dzień dobry w nowym roku!
Oj, wiem, że się trochę spóźniłam, ale...
Moim sercem zawładnęła wspaniała, interesująca, drużynowa
(długo by jeszcze wymieniać) gra.
Już wiecie jaka?
...
....
.....
......
.......
.........
..........
.............
................

Oczywiście, że LEAGUE OF LEGENDS!
Naturalnie, że gram tragicznie (na dodatek na botach), ale tak mnie wciągnęła,
że ciągle w nią gram.
Nawet narzuciłam sobie taki challenge, że każdego miesiąca będę dodawać jakiś rysunek bohatera z LoLa :D

W każdym razie właśnie zaczęły mi się ferie! HA HA HA HA HA HA (śmiech satysfakcji xD)
Jutro wyjeżdżam na narty, dlatego dodaję niezbyt długi post, który w dodatku piszę w zajęczym tempie, gdyż się spieszę.

Co do ostatniego posta: JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBAŁO! JESTEŚCIE KOCHANE! 
Poza tym strasznie mnie to motywuję, więc napiszę kolejny rozdzialik, ale mówiąc dalej o opowiadaniach:
mam 150 różnych pomysłów na opowiadania (tzn, niekoniecznie na fabułę, ale chodzi mi o miejsce rozgrywania się akcji, atmosferę itp.)

Nie będę dalej przynudzać, a więc rysunki:
A to jest właśnie szkic jednej z bohaterek z LoLa, Vi.
To tylko szkic, który zostanie dopracowany w Paint Tool SAI :D
Nawet mi się podoba, a te jej rękawice to chyba najtrudniejsza rzecz, jaką rysowałam w życiu O.O
Jeszcze się musiałam domyślać jak to wygląda z tyłu.
A poniżej macie oryginał ^ ^



A teraz to już dość stary rysunek, bo sprzed kilku miesięcy.
Oczywiście Fionna i Marshall Lee z Adventure Time.
Wyszło średnio, a skaner jeszcze popsuł wszystko kalecząc kolory! Ryczę ;______;

A to już rysunek, z którym długo się użerałam.
Lara Crofcik.
Ma za duże oczy, przez co wygląda jak gyaru albo jakaś lalka, ale to z czasów,
kiedy jeszcze nie wiedziałam, że da się zmienić wielkość warstwy XD
Nawet mi się podoba, ale trochę jest zepsute.

________________

To by było na tyle.

Mam jeszcze jedno ważne pytanie:
Wchodzi ktoś na tumblr? A tam się szybciej pojawiając rysunki ;___;
Np. Croft była już pod koniec grudnia :c

Aj, no dobrze, już idę.
Papa, będę może za tydzień z MOŻE czymś nowym :D

Pamiętajcie, niech widelce będą z Wami! :)




33 komentarze:

  1. Nanaaaaaaa!!!
    śliczne rysunki!
    taki talent to aż grzech ;/ ten drugi jest no, no, No! BOOSKII..<33 i ta Lara to była robiona komputerowo?
    ja mam ferie od 11!! ale teraz w sumie troche luz bo wystawianie ocen a ja mam juz wystawione xd
    co do opowiadania, to pisze..pisze...
    mam prolog i 1 rozdział. Jak napisze 2 to dodam prolog..ale musze byc pewna, ze cos z tego wyjdzie , bo jak w środku akcji przejdzie mi ochota na pisanie to nie ma sensu. Jak wypali, to dam ci link :D
    Dziękuję bardzo za komentarze :)
    Widelce na nogi i miłego szosowania na sniegu życzę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję <3 Lara rysowana tabletem w kompie :)
      To pisz, pisz :D
      Nie przejmuj się :> Okej, czekam :D
      Nie ma za co! :3
      Dzięki :D

      Usuń
  2. Wnioskuje z tego że moje IQ troszeczkę ucierpiało.... xPP (powodzenia mi)
    Podoba mi się Marshall :D (skromnie powiedziane nieprawdaż???) xDDD
    A co do tego rysunku... Jak cię gdzieś złapię to dam ci zdjęcie :D
    I niech widelce cię nie opuszczają!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, w najbliższym czasie postaram się być dostępna XD
      dziękuję i niech Ciebie też :)

      Usuń
  3. Nosz nareszcie! Kurczę, aż nie wierzę, że tak szybko poprawiasz swój styl *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Vi kojarzę z czasu, kiedy grałam w LoL'a z moim kuzynem na jego koncie. :D Koniecznie zrób ją w Paint Tool'u, chcę ją zobaczyć w kolorkach.
    Zaiste Marshall może się podobać. Jejku, jak ja kocham Twoje cieniowanie włosów, u niego dokładnie to widać. *.*
    Larę widziałam na tumblr'u wcześniej (wchodzę na niego, rzecz jasna!) i na pierwszy rzut oka myślałam, że to Katniss, po czym uświadomiłam sobie, że za jej plecami NIE MA kołczanu, a w ręce NIE MA łuku. :P Przepraszam, to przez tą fazę. W święta skończyłam Kosogłosa i ze dwa dni ryczałam jak bóbr.
    I proszę mi wstawiać kolejnego posta, myślisz że ja to niby bez nich żyję? o.o

    Pozdrówka,
    Lucy c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, Vi nie dość, że super wygląda, to jeszcze super się nią gra :D
      O jaa, dzięki <3
      Wow, to jednak ktoś wchodzi! Dziękuję :D
      Ano, ja też miałam STRASZNĄ fazę na igrzyska. Btw grałaś w tę grę http://mediarodzina.pl/igrzyska/HungerGamesSource/index.html ?
      Będzie niedługo, bo piszę rozdział drugi :3

      Usuń
    2. W tą jeszcze nie grałam. Ale koniecznie znajdź sobie The Hunger Games Adventures. Jaaaka zadżemista! ^^
      No to czekam z niecierpliwością!

      Usuń
    3. No taaak, wypadałoby dodać, że jest to Facebook'owa gra. :P

      Usuń
    4. A ja w HG Adventures w ogóle nie ogarniam XD hahahahahaha
      Nie wiem czemu ale jakoś tak nie mogę tego hmm... no nie wiem XDD

      Usuń
  5. Już ferie?! O.O Ja muszę czekać na nie jeszcze dwa tygodnie! [foch]
    Och, ale prace są boskie, nie powiem. *.* W pierwszym strasznie podobają mi się detale, naprawdę podziwiam Cię za chęci rysowania tylu szczególików! O.o Kolorowanie w drugim jest niesamowite.
    A TRZECI?!
    Zdecydowanie jedna z Twoich najlepszych prac. Nie dość, że świetnie wszystko pokolorowałaś, to do tego twarz, włosy i nogi wyszły aż zbytnio wyśmienicie. Zdradzisz mi może tego tajniki?
    Miłego wyjazdu!
    Ris ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie dwa tygodnie, Ris? O.O Z tego co wiem, to mamy za tydzień. Chyba, że coś zmienili?? :>

      Usuń
    2. Ach, no tak, jednak za tydzień. [puka się w czoło] Ja i mój orient. XD

      Usuń
    3. Cieszę się, że otrzymałaś ode mnie taką dobrą wiadomość. XD

      Usuń
    4. Hahahaah Bydgoszcz już ma ferie :D
      Dziękuję <3 No właśnie nie miałam za bardzo chęci XD
      Dziękiiiiii <3 Siedziałam nad tą pracą strasznie długo :D
      dzięki :D

      Usuń
  6. Hahaha jesteś stracona dla świata przez tą grę, uzależnienie :D Ale szkic super, ja bym nie dopracowywała nigdzie, bo jest teraz taki artystyczny :D Ii podoba mi się ostatnia praca-duże oczy wcale nie są złe, wręcz nadają rysunkowi oryginalności. Ślicznie, ślicznie :3
    Miłej jazdy na nartach, ja jeszcze przed feriami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, LoL jest problemem, nic mi się nie chce tylko GRAĆ!
      Aaa dziękuję :D
      Czy ja wiem... Może i masz z tymi oczami rację :D
      Dzięki <3

      Usuń
  7. Nie pociagaja mnie gry, ale maz lubi i pogrywa w league of legend ;) podobno faktycznie jest wciagajaca ;) dobrze, ze jednak rysujesz, nawet sporo tego, a ja jakos weny nie mam, wiec Ci zazdroszcze. Czekam na saiowa wersje olowkowego szkicu. Co do tumblra, czasem tam zagladam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie podobno, ale NA PEWNO. Nie myślałam, że stanę się ofiarą LoL-a, a jednak ;____;
      Dzięki :D
      Fajnie :P

      Usuń
  8. league od legends? błaaagam, czy tylko mnie ta gra nie wciągnęła? (bez urazy :*)
    A rysunki świetne, zwłaszcza ten pierwszy szkic! *w*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko Ciebie, ja wciągnęłam w to nawet moją przyjaciółkę czyli kompletny antytalent do gier, nie lubi ich, a LoL się jej spodobał, gra fatalnie, ale się nie przejmuje XD
      A próbowałaś kiedyś? xD
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  9. Super rysunki. Może jeszcze troszkę poćwiczyć ad anatomią (ta... przyganiał kocioł garnkowi, sama jakieś dziwolągi rysuję, a tobie tu ćwiczyć każę -,-), ale komputerowe są naprawdę ładne i to cieniowanie *.*
    Co do skanera, to mój osobiście chciałam przez okno wyrzucić żeby zobaczyć czy się latać nauczy, także chyba jestem w temacie obeznana xD
    I mam jeszcze małe pytanko, na jakim programie pracujesz i... trochę dziwne, ale jak się robi takie "zanikające" na końcach kreski. Ja męczę od paru dni GIMPa i nie mogę nic takiego znaleźć, ale zastanawiam się czy nie jest to powodowane naciskiem piórka na tablet, który jednak trudno wywrzeć palcem na padzie od laptopa -,-
    Krótko mówiąc wrzucaj kolejne rysunki bo się już doczekać nie mogę i rysuj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Hahah, ja to samo xD
      Pracuję w Paint Tool SAI, ale, dokładnie, to zasługa tabletu, który odczytuje nacisk i przez to linie są takie płynne. Bez tabletu nie da się uzyskać takiego efektu ;)
      dziękuję :D

      Usuń
    2. Czyli tak jak myślałam :)
      A jaki masz tablet jeśli można wiedzieć???

      Usuń
    3. Wacom Bamboo Fun Pen & Touch ;)
      Jestem z niego bardzo zadowolona :D Polecam.

      Usuń
  10. a na tablecie rysujesz normalnie palcem? o.O
    jesteś niesamowita, naprawdę..


    Dziękuję za komentarz!!! Inspiracje? hmm.. różne, do tego wiersza zainspirowała mnie figurka baletnicy stojąca na półce w moim pokoju i mój własny nastrój :)

    Wcale nie mam weny.. kiedys potrafiłam napisać ok. 7 wierszy dziennie.. a dzis... pisze sporadycznie. Chyba tai okres.

    Czekam na kolejny post i rysunki, bo są przeeeeśliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rysuję piórkiem czyli takim długopisem jakby :D
      Dziękuję <3

      Nie ma za co! :) Wow, muszę też próbować skupić się na rzeczach, których na codzień się nie zauważa :D
      7 wierszy dziennie?! O.O ALE ZAZDROSZCZĘ! TY jesteś niesamowita! :D
      Dziękuję :3

      Usuń
  11. Ah, ten ostatni odcinek, to chyba twoja najlepsza praca, jaką tutaj widziałam. Ma niemalże idealne proporcje! Aż ci normalnie kurdę zazdroszczę, bo ja ciągle mam z tym problem.
    I oczy wcale nie są za duże- jak dla mnie w sam raz. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    Ta laska na pierwszym rysunku to rzeczywiście ma kosmiczne te rękawice i nie dziwię się, że się przy nich namęczyłaś. Ale wyszły całkiem nieźle;)


    Przyznam się szczerze, że w ogóle nie słyszałam o tej grze. Ale to pewnie dlatego, że jestem kompletnie beznadziejna w gry komputerowe, więc w ogóle nie gram, by sobie oszczędzić nerwy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa ,dzięki :D
      Z tym akurat nie mogę się zgodzić, naprawdę oczy są duże. Dziękuję! :)

      Hah, dziękuję. Musiałam zgadywać jak wyglądają od strony zewnętrznej ;D

      Naprawdę? To strasznie, ale to strasznie dziwne. Bardzo dużo ludzi w internecie w nią gra, a szczególnie bardzo wielu Polaków (właściwie spotyka się ich na każdym kroku). Wiesz, zawsze można się w tym wytrenować, każdy był kiedyś beznadziejny :D

      Usuń