wtorek, 21 maja 2013

KILL ME PLEASE.


ŁO TE HEK?
Ta, no wiem przecież, że jestem beznadziejna, niedobra i w ogóle,
ale ale ja mam na wszystko wytłumaczenie ;___;
Cisną nas w szkole niemożliwie, a ponieważ mam dziś luźniejszy dzień postanowiłam coś wstawić...
He he he, i tak przez te przerwy już nikt tu nie wchodzi ;_____;

No dobrze, dobrze. Sama mam ochotę siebie udusić.

Na początek kolorowy szkic mojej drogiej pany Lulu i jednocześnie jednego z ulubionych champów.
Tak, wiem, że jestem TROSZKĘ sfazowana na punkcie League of Legends, 
ale cóż ja, kurde, poradzę?
Mogłabym się Wam rozwodzić nad tym, 
jakich to trolli wczoraj spotkałam i musiałam afk-nąć, ale nie będę.
No dobrze, dobrze. Ohydztwo dodane, przechodzimy do następnego.

Panna Bianeczka di Angelo, śmieć niesłychany.
W ogóle ręce jej odetnijcie, tak samo jak jej bratu, którego zobaczycie na dole
(jemu to już w ogóle).
Ona ma jakąś taką kanciastą twarz :<
CZY TU GDZIEŚ DA SIĘ WYKADROWAĆ ZDJĘCIE?
<facepalm>
Nico di Angelo dla przypomnienia.

to jest w ogóle jakieś gówno
nevermind

Annabethy, taka smutna troszkę, ale cóż.

Pamiętacie szkic?
TAAA.
Użeram się z tym rysunkiem od 4 miesięcy, w ogóle nie chce mi się go rysować.
To ma tyle szczegółówww ;_____;
I jeszcze to cieniowanie zbroi.
Uduście mnie jeszcze raz.


Mam w przygotowaniu do kolorowania jeszce 2347892578934579 rysunków...
Gdby tylko ten czas...
Jeszcze expię w LoLa, więc czasu mam 2 albo 3 razy mniej.

Co do Nateny, przepraszam, ale chyba nigdy Ci tego nie narysuję XD
Po prostu każda córka Ateny wychodzi jak Annabeth albo wychodzi ohydnie >.<

Do zobaczenia i niech widelce będą z Wami :3


------------
PS oczy Nika są takie same jak Annabeth >.<







16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nana! Wróciłaś! Jaaak dobrze, brakowało mi Ciebie. :>
      Pierwsza praca naprawdę strasznie mi się podoba. Szczególnie kolorowanie (włosy *w*). Jak Ty to robisz?
      Bianca też ładna, choć fakt, twarz ciupeczkę kanciasta, przez co wygląda trochę jak u chłopaka, ale nie martw się, ja też robię masę błędów, soł... xD
      NICO! Uwielbiam go! A Tobie wyszedł wręcz prześwietnie! Nie wiem, co Ty do niego masz, no. :<
      Reszta szkiców również niczego sobie, ale koloring w ostatnim po prostu WY-WA-LA Z BUTÓW! Naucz mnie tak, do jasnej cholery! Te włosy, ta zbroja, to wszystko! Kocham normalnie. ;__;
      Cóż mi pozostaje powiedzieć na koniec? Hm... rysuj dalej, bo wychodzi Ci genialnie, pisz szybko nową notkę, opowiadanie także, i trzymaj się nam tam dobrze!
      Pozdrowionka,
      Ris
      PS.: Sorki za usunięcie tamtego komentarza, ale niestety weszłam nie w to konto. xD

      Usuń
    2. Ajj, mnie brakowało Ciebie :D
      Dziękuję, robię to beznadziejnie :D
      No właśnie robię to cholerstwo od kilu miesięcy i już mi się rzygać chce jak na to patrzę >.<
      Dzienkujem raz jeszcze <3
      Spoko ;D

      Usuń
  2. NO NAREEEEEEEESZCIE!
    doczekałam się...
    jeja..jak ty rysujesz ręce...Tobie nawt jak "nie wychodzą" to jest to takie artystyczne coś, a mi? szkoda słów -,-
    wgl twarze, rece i to wszystko jest mega. Nie mam zielonego pojecia co to jest to League of Legend czy co.,... ale obrazki są super. Teraz czekam na opowiadanie
    tak , haha, wiem, mozemy sie posmiac, bo juz widze jak ono sie pojawi...zapewne moze po wakacjach, no ale ja bd czekac! pamietaj!
    My tez mamy okrooopny scisk w szkole...wez sie naucz całego roku z geo na głupi sprawdzian, no amsakra. To chyba słuzy tylko do tego by oceny popsuc. No ale tyle mojego zrzedzenia.
    Zostawiam Cie z Twoimi widelcami byś sama wbiła je sobie w oczy za tę nieobecność :)(zartuje oczywiscie, nie wbijaj, bo nie bd mogła rysowac ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, takie artystyczne coś, fajnie to określiłaś xD
      Nie-e, niedługo napiszę, jak będę miała wenę i czas ;D A w wakacje będę miała MAAAAAAAAAAAAAAAAAASĘ czasu więc napiszę 1378923749 i narysuję 3598376894 różnych rzeczy :D
      No ja też -_- Mam fatalne oceny.
      Powinnam za to, co zrobiłam ^^

      Usuń
    2. taaak. ja tez tak mówię, a potem budzę się w sierpniu z wielkimi oczami, że nic nie robiłam przez całe wakacje -,-
      ale mam nadzieje ze w twoim przypadku bedzie inaczej :)
      ARTYSTYCZNE COŚ w pozytywnym znaczeniu, noooo
      rysuj, rysuj

      Usuń
  3. to w połowie pokolorowane ( trzeba to kiedyś skończyć xd) jest naprawdę genialne! osobiście zwyczajnie nie umiem posługiwać się taką techniką :O reszta rysunków też jest dobra, ale mają jakieś takie kwadratowe twarze #okey ... lub zwyczajnie mi się wydaje.

    http://zebrascode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki! :D
      Wiem, kwadratowe twarze często mi wychodzą ^^

      Usuń
  4. Weź kończ tę babkę z lol'a bo fajnie się zapowiada ;x
    I to już! ;x
    A pracuj nad anatomią, bo styl masz fajny ale psujesz troszku proporcje :c
    Dzieweczkja na samym początku jest super C: Nie spieprzyłaś proporcji co Ci się chwali!
    Borzenowypowiadamsięjakbymsięznałaaleniemyślżesięwywyższamproszęjapoprostuniechcężebyludziepopełnialitakiebłędyjakja;x
    Połamania ołówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, muszę :D
      Wię, bo ja jestem taka beznadziejna i psuję proporcje ;c
      A w ogóle DZIĘKUUUJĘ! :D
      Ja Ci zazdroszczę Twojego ogromnego talentu, rysujesz 2342456734985673 razy lepiej ode mnie :3

      Usuń
  5. Pierwszy szkic jest świetny i dokończ go koniecznie! A jeżeli chodzi o przerwy, sama je miewam, ale to nie znaczy, że jest coś nie tak ;) Każdy czasem ma coś ważniejszego do zrobienia, a stali czytelnicy zostaną, mogę Cię zapewnić. Ta pierwsza postać jest taka potterowska, ale nowocześnie-potterowska. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      No właśnie, mam straszne problemy z własnym sumieniem co do systematyczności.
      Dzięki jeszcze raz ^^

      Usuń
  6. tak moja droga, gry uzależniają :D ale niedługo wakacje, a jak w wakacje nie skończysz tej pięknej zbroi to mój umysł mordercy Cię znajdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie :D mam nadzieję, ale póki co przeżywam depresję :<

      Usuń
  7. Odrąbie ci głowe kobieto .____.
    Ty wiesz że jest coś takiego jak skajp???
    (wiem, jestem po chamsku niewyrozumiała)
    Takie życie...

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaj jakiś post noooooo
    bo ja sie w wakacje biore za rysowanie i chce sie poduczyć... :)

    OdpowiedzUsuń