niedziela, 30 czerwca 2013

Nie żartuję. Możecie mnie już zabić.

TAK, TAK, WIEM.
JESTEM BEZNADZIEJNA.

Ale wiecie co?
Mam wytłumaczenie.
Jakieś 3 tygodnie temu wysiadł mi komputer
CHOLERNE AKTUALIZACJE, KTÓRE NISZCZĄ, NIE UAKTUALNIAJĄ
Umarły szystkie moje digital arty, nadl którymi pracowałam.
Między innymi Vi, albo szkic Lulu, które umieściłam 
TU I NIE POSIADAM SIĘ ZE SZCZĘŚCIA.
Jak dobrze, że dodałam wtedy ten cholerny post, bo aktualnie nie miałabym nic.
Z Vi będę musiała sobie poradzić z takim rozmiarem, no cóż.
Ważne, że jest.

Aktualnie jestem najszczęśliwszą osobą na świecie, bo zaczęły się
upragnione wakacje.
NARESZCIE.

Z tej oto okazji dodam jeden rysunek Thalii z PJatO, a traditionali nie dodam,
bo nie chce mi się instalować sterowników do skanera, przeplaszam :<

Szału nie robi, bo to bazgroł.



W najbliższym czasie dodam resztę rysunków, ewentualnie 3. rozdział opka i jakieś zażalenia z mojego życia.
Czyli nudy.
Wiem, teraz już możecie mnie zabić.

Dzięki za wszystkie komentarze, wrócę, mam nadzieję, niedługo.
Papa i nie widelce będą z wami <3

11 komentarzy:

  1. O Błoooosze
    normalnie rodem z kreskówki <3

    I DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabijać Cię nie będę, bo sama nie jestem lepsza. Idę sobie na pół roku od Was, a co; i komputer też miałam w pełni sprawny! Jedynie ostatnio tata restart systemu zrobił i wszystkie nowsze skany umarły. W dodatku w jednej notce mi się rysunki rozkrowiły i nie mam jak ich odzyskać ehsusidjdjd >c
    Wspominałam, że strasznie Twa kreska jest ciekawa? Taka komiksowa, inna od wszystkich, z którymi się spotykam. ^w^ Będę mogła zrobić swoją wersję tego artuuuuuu~? o u o
    Do następnego~

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, to niefajnie z tym komputerem. :< Ja sama boję się takiej sytuacji jak cholera, dlatego wszystkie moje pliki mam skopiowane na osobnym pen-drive'ie, i mniej więcej wyobrażam sobie, jak się czujesz. Współczucie. ;__;
    Może i bazgroł, ale mnie się podoba. Fajna jest kreska - taka lekka, jakby rysowana "od niechcenia", ale przez to dająca pracy "komiksowy" charakter. Jedyne, czego mogę się przyczepić, to ewentualnie troszkę zbyt szerokie ramiona, choć może taki był zamiar. ;) Jeśli tak, to zwracam honor. Innymi słowy - cudeńko! <3
    Pozdrawiam i życzę uratowania plików,
    Ris

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Cię komputer wrobił :C no nie zazdroszczę. kiedyś pracowałam nad dużym projektem do szkoły, już kończyłam i rozładował mi się komputer, oczywiście, że się nie zapisało, więc po części znam Twoje uczucie.
    wydaje mi się że Thalia ma oczy za blisko siebie, ale może tylko mi się wydaje bo ostatnio mam jakieś schizy soł no D:
    Pozdrawiam Widelcu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe i widelec z Toba ;) Dobrze, ze wakacje sie zaczely, czuje ze sporo blogiw sie ozywi :) Ja bardzo lubie Twoje opowiadania dlatego bardzo na nie czekam. Rysunek jest prosty z delikatnymi kolorkami i takie wlasnie minimalistyczne najbardziej lubie. Szkoda, zexwczesniehsze prace przepadly no, ale czasem tak bywa. Kibpewnego razu zwialy wszelkie foty, ktore pstrykalam cale lato. Czlowiek chodzi struty pozniej przez dluzszy czas, ale nie poddawaj sie! Czekam na kolejny rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo te komputery to takie są! Ja zawsze powtarzam: z dala od tych podstępnych urządzeń! Jestem jak moja babcia, no ale no XD
    Co do rysunku to nie powiedziałabym, że jest taki beznadziejny. Ja w każdym razie porównując je do Twoich poprzednich prac widzę znaczne postępy. No i mam słabość do kolczyków :3
    No to teraz czekam, aż się zreflektujesz i wynagrodzisz nam nieobecność masą sztuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko mi nawala komputer ;_;
    bazgroł? przestań, ten rysunek jest świetny. W życiu czegoś takiego bym nie narysowała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam w klubie! Ja kiedyś wspaniałomyślnie zostawiłam nie zapisaną pracę na kompie i zwyczajnie odstawiłam wszystko jak stało i poszłam spać. Jakie było moje zaskoczenia gdy drugiego dnia po powrocie ze szkoły okazało się że ktoś odłączył laptop od zasilania ;__; I ze 2 całkiem spoko prace poszły w las...
    A co do rysunku to jak najbardziej fajny, oczka są świetne i te cienie (?) nad nimi :3 Tylko wydaje mi się że szyja jest troszkę za długa, ale co ja się tam znam :D
    Pozdrowionka c:
    PS. Czemu tych komentarzy nie da się edytować?! >.<

    OdpowiedzUsuń