środa, 31 lipca 2013

Whatever


Hej.

Nie będę nadużywać waszej cierpliwości.
Dodałabym kilka tych rysunków wcześniej, ale skaner leży w naprawie od dobrych 3 tygodni, a ja jutro wyjeżdżam -_-

Wybaczcie za jakość zdjęć.

 Bernadette z "Teorii wielkiego podrywu".
Po prostu uwielbiam ten serial ^^
Strasznie wciąga :D

 Catelyn Stark z Gry o tron. Obejrzałam jak na razie tylko 1. sezon, ale muszę obejrzeć wszystko :3

 Cersei Lannister, która nie wyszła, również z Gry o tron.

 Sansa Stark, której nie lubię, z tego samego serialu co poprzednie.
Miałam fazę, ahaah :>

Kobieta Kot w mojej wersji. Tylko ta twarz ;_____;


Po raz kolejny Lulu z LoLa. Dzifffny gryzmoł.


Efekt okropnego humoru. Pomogło :D

To też jest jakieś dziwne. :>


Piper McLean z Percy'ego Jacksona. Podobało mi się do momentu, gdy zwróciłam uwagę na oczy -_-

Lily i Petunia.   


To by było na tyle. Chciałam dodać digitala, ale post pisany z ipoda ;____;

Spadam i miłych wakacji :D

Niech widelce będą z Wami!


PS Przepraszam za brak komentarzy przy waszych postach, jak wrócę to wszystko nadrobię!
Przepraszam jeszcze raz :<

8 komentarzy:

  1. Uch, ach te skanery. :< Wszyscy na nie narzekają. Ludzkość powinna stworzyć jakieś nowe, ulepszone wersje, przecież na świecie jest tylu kujonów, mogliby się w końcu za to zabrać!
    Mówiłam Ci już kiedyś, jak przepięknie wychodzą Ci włosy? *-* Po prostu coś niesamowitego, takie zwiewne, lekkie, normalnie jak żywe! Zazdroszczę. <3 Ogólnie wszystkie szkice na swój sposób przypadły mi do gustu, każdy ma w sobie coś przykuwającego uwagę. Poza tym widzę, że trochę postanowiłaś pobawić się mangą, co nie? :P Super.
    Cóż, życzę Ci miłego wyjazdu, Widelczyku, i przede wszystkim ODZYSKANIA TEGO CHOLERNEGO SKANERA! Mam nadzieję, że po naprawie zeskanujesz te szkice, bo chciałabym je zobaczyć również w lepszej jakości. :> A pokolorujesz? <3
    Pozdrawiam,
    Ris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję bardzo <3
      Tak, myślałam, żeby je dokończyć digitalowo :D

      Usuń
  2. Och ach, jakie to Fuck You było kreatywne... Chyba sobie drukne i powiesze w pokoju <3
    Podobają mi sie te postacie z LoLa (są takieeee kreatywne) :D

    Ps. Gdzie jedziesz? Tylko nie próbuj sie topić! Widelce nie umieją pływać podobno ._.
    Życie jest kreatywne, kreatywne rzeczy sa fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ta pani z bardzo długimi włosami jest świetna! Pięknie Ci to wyszło! Jest klimat. Co do reszty, to oczywiście trzeba popracować jeszcze nad proporcjami (Mary hipokrytka XD), ale im więcej rysujesz tym lepiej c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Wiem, chociaż ostatnio przerzuciłam się na własną kreskę, gdzie postacie są bardzo podłużne i chude :P

      Usuń
  4. coooś Cie dawno nie było... ;c
    a rysunki świetne, jak zawsze. :)
    Dziękuję za komentarze!
    Jak tam wakacje minęły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :c
      Dzięki :D
      Nie ma za co.
      A było całkiem miło, a do szkoły wracać za nic nie chcę ;c
      A Tobie?

      Usuń