niedziela, 2 września 2012

Couples! Couples everywhere!

Witajcie!

Dziś kolejny post.
Zauważyliście tytuł?
Powodem tego są dwa (a właściwie nawet 3) rysunki.
Czyli nareszcie udało mi się narysować paryyyy ;D

Pierwsze dwa są szkolne, specjalnie dla tych stęsknionych za nią xd
A tak w ogóle wydaje mi się, że są znacznie lepsze od poprzednich,
ale może mi się zdaje po prostu o.o


Lubię ten rysunek, bo jest taki sympatyczny.

Jeden z powodów dlaczego warto chodzić do szkoły!
:D

Znów nikt konkretny, tylko takie wiszące dziewczynki na murku :3

Katniss i Peeta
Wyszłoby chyba całkiem znośnie gdyby nie oko i za chuda ręka Peety!
Niestety zawsze muszę coś zepsuć .__.

Grover i Kalina
Z tego rysunku jest dumna! Tak, jestem dumna!
Strasznie mi się podoba o.o

To były te dwa rysunki [ar, które nareszcie (chyba) mi się udały! :3

Wrzucę jeszcze jakieś starocie z dA w takim razie:
Macie Annabeth w szlafroku ze szczoteczką do zębów
 (tak, to w jej ręce to szczoteczka :D )

Percabeth 
Szału nie ma, ale lubię to  ^ ^

No i Anubis, którego uwielbiam!
Wzorowałam go na pewnej osobie  ♥
Tylko ta szczęka jest dziwna, ale i tak kocham ten rysunek!

A więc czas na:
OGŁOSZENIA PARAFIALNE:
- Od jutra szkoła!
 (tłum z radością krzyczy wszystkie możliwe miłe słowa odnosząc się do tej instytucji xd)
Haha, też się nie cieszę, ale cóż ;)
- Jutro też wyjeżdżam na obóz integracyjny, więc nie będzie internetu 
i nie wiem czy będę miała czas coś narysować, więc sądzę, że następny post pojawi się około soboty.



Życzę wszystkim miłego roku szkolnego, małej ilości nauki i dobrych wyników na koniec egzaminów i dziękuję za miłe komentarze, krytykę oraz odwiedziny i obserwowanie! Jestem bardzo wdzięczna :3
Pozdrawiam i niech widelce będą z Wami!












16 komentarzy:

  1. No nareszcie! Czekałam, czekałam i czekałam dzisja na ten post, no i w końcu! :3
    A weź mi nawet nie przypominaj o tym, co mnie czeka jutro. -.- Ja nie chcę do szóstej klaasy!!! D: Jestem za młoda żeby umierać!
    Dobra, dobra, kończę te użalanie.
    Boskie obrazki! Anubis i pierwszy obrazek są niesamowite! Raaany, ależ Ty pięknie kolorujesz. *.* I co Ty masz do Peety?!
    Na serio cudne prace. Wypatruję kolejnego posta. :3
    Pozdrawiam,
    Ris. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 klasa nie jest taka zła ;) Jak ja przeżyłam, to Ty tym bardziej ;) Poza tym pewnie będziecie mieć łatwiejszy test szóstoklasisty, więc będzie okey :)
      Dziękuję :D No właśnie nie, nie umiem kolorować ;D No, to oko było dobre, do czasu gdy coś poprawiłam cienkopisem i go niechcący rozmazałam :| Musiałam poprawić i wyszło takie wielkie dziwne oko :D

      Usuń
  2. Pierwszy rysunek to cudo, narysowałaś świetną dłoń (nienawidzę ich rysować -.-), a ja jak zwykle podziwiam włosy. *.*
    Parka w ławce jest po prostu p r z e ś l i c z n i e pokolorowana. I ten wysoki kucyk mi się podoba. :3
    Aww, Katniss i Peeta! Aww, Grover i Kalina!
    Jeeeeeeeeej, wstawiłaś moją ukochaną Anabeth w szlafroczku. I'm lovin' it. :D
    Percabeth! Małe coś, a cieszy. ^ ^
    A Anubis wyszedł Ci wspaniale, ow.
    I może jestem dziwna, ale ja tam się cieszę z jutra. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem bardzo wdzięczna za takie komentarze :D
      xD No, wściekła Ann w szlafroku. Też to lubię xd
      A ja się cieszyłam, do czasu C; Jutro mam pierwszy dzień lekcyjny w nowej szkole i się boję :/

      Usuń
  3. Katniss i Peeta <3 Piekni. Reszta tez swietna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nienawidzę szkoły i zakochanych, musisz mi o tym przypominać? :<
    Ale rysunki świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę postępy - już nie krytykujesz każdej swojej pracy ^^ Tak, masz rację; te rysunki są lepsze od poprzednich.
    Mów co chcesz, ale straszenie podoba mi się to jak rysujesz i kolorujesz włosy - są takie lekkie i jakby prawdziwe ;>
    Druga praca: " Jeden z powodów dlaczego warto chodzić do szkoły!". Oj, warto, warto ;D

    Bardzo dziękuję za opinię pod postem. Miło mi, że ktoś czyta moje wpisy ^^"
    Odnośnie skanów: mam je już na swoi kompie, więc podaj mi do sobie jakiś kontakt (mail, gadu (?)), a chętnie ci je prześlę.

    Miłego obozu integracyjnego. Ja na podobny jadę za tydzień ;3
    Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie krytykuję, bo komentarze pod ostatnim wpisem powiedziały stanowcze "NIE" dla mojej krytyki >.<
      Dziękuję :D
      Haha, no ;)

      Nie ma za co ;)
      Napiszę w komentarzu, okej?
      Dzięki, już wróciłam i było całkiem okej :3

      Usuń
    2. Dzięki bardzo :)
      Przydadzą się :D

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo :)
    Wiele to dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Annabeth jest śliczna! Pozostałe rysunki też!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki bardzo :) To miało być do tego najnowszego postu? :P

    OdpowiedzUsuń