niedziela, 30 września 2012

Nic nowego.

Jestem i żyję...

Otóż moi drodzy, czytam Tunele.
Dokładnie pierwszą część. Kończę.
Straaaaasznie mi się podoba ta książka ^ ^

A co do szkoły... T__T
Na szczęście w tym tygodniu byłam chora, więc nie chodziłam 3 dni,
ale już mam dosyć. We wtorek i środę mamy sprawdziany,
nie mam od kogo pożyczyć zeszytów z powodu nieobecności i w ogóle źle -,-

W dodatku bardzo żałuję, że moje przyjaciółki chodzą do innej gimbazy.
Byłoby mi znacznie lżej gdybym mogła chodzić na lekcje z nimi :|

Przechodząc do rysunków:
jeeeeeeeeeeeej, ostatnio mało rysuję, a jeśli już to są to ołówkowe rysunki.
Dziś mało, bo ostatnio jakoś nie mam ani czasu, ani chęci.

Znacie tę grę z ludkiem bez twarzy, który łapie ludzi w lesie?
To właśnie jest pan i pani Slender. 
Mojemu bratu się podoba, więc chyba jest ołkej.
Trochę się namęczyłam rysując to.
A najgorszy jest fakt, że ten obrazek straaaaasznie brudzi x__x


Will Burrows/ Seth Jerome
Ołówkowo podczas czekania na mamę -_-
Taaaa, czekałam na korytarzu w szkole 2h...
Cieszcie się jeśli nie mieszkacie z miastem i dojeżdżacie autobusem do domu.
Szczerze Wam zazdroszczę!
A taka tam para młoda.
Stworzona podczas słuchania jakiegoś vloga na yt.
Nic świetnego.


 Glimmer z Igrzysk, czyli kolejne nic ciekawego, nic nowego.
Możecie spokojnie przewinąć dalej ze świadomością, że nic nie pominęliście :)
Kolejne gryzmoło-pierdoły.
Mnie się nie podoba.
____________________________

Na dzisiaj tyle, dziękuję.

MAŁE INFO:

1. Kocham moje statystyki. A wiecie czemu?
Bo jestem z nich meeeeeega zadowolona. Ponad 500 wejść, 
w tym 11 z Rosji, 4 z USA, 2 z Niemiec i 1 z Brazylii? xD
Powiedzcie mi, kto z Was używa Explorera, bo ilość wyświetleń mojego bloga z IE mnie przeraża :D

2. Jestem w trakcie tworzenie (NADAL!) kilku innych porządnych rysunków, o których pisałam kilka postów wcześniej  -,- Taaaak, bardzo się wyrabiam. W takim razie możecie wiedzieć, że obrazków pokroju z tego postu nie będzie aż tyle.

3. Proszę wszystkich odwiedzających: komentujcie!
To bardzo mnie motywuje i pokazuje, ze naprawdę jesteście ;)


Pa pa i niech widelce będą z Wami!






11 komentarzy:

  1. OOOOOOŁ MAJ GAD! Kocham pana Slendzia! Jest taki sympatyczny, milusi i nic mnie nie obchodzi, że mnie udusi. :D Rysunek jest cudowny, jeśli chodzi o dzisiejszy post, to chciałabym go szczególnie wyróżnić. Powinnaś częściej rysować pełne ryski, a nie same postacie. ^^
    Pana Burrowsa kojarzę z Tuneli, co prawda nie przeczytałam nawet całej pierwszej części, ale troszkę mi się udało. Ma taki mega wyraz twarzy, że o ja nie mogę. <3
    Kolejny jest suuuper fajny, bo taki ciemniejszy, wyraźniejszy. Pozwól, że pożyczę od pana młodego fryzurę i dam ją mojemu przyszłemu mężowi. *.*
    A dwa następne - wyszły Ci ZNAKOMICIE! Ciągle nie mogę nadziwić się temu, jak rysujesz włosy. Glimmer jest taka ładna, szkoda mi jej. Gupie łosy głończe.
    Ja korzystam z Chrome'a i rzadziej z Mozilli Firefox. Ejej, u mnie też dużo ludziów z innych krajów (Blogger chyba ma to do siebie).
    No i widelce oczywiście są ze mną, co jak zwykle zmusza mnie do refleksji, ajć. :P

    Pozdrówki (kocham to słowo) przesyła
    Lu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, dzięki OGROMNE <3 Jestem ci straaaasznie wdzięczna za to, że komentujesz tak pozytywnie każdy mój post <3
      No właśnie ja mam zawsze problem z wymyśleniem tła :D
      Przeczytaaaaaj bo książka mega,już skończyłam!
      Nom, jak się kliknie "następny blog" to najczęściej trafia się na jakiś zagraniczny :D
      A ja Ci stawiam pytanie: kiedy nowy rozdział? czekam, czekam i nic :(

      Usuń
    2. Powiem Ci, że (nie)stety jeszcze troszkę trzeba będzie poczekać. Mam tak zapchane plany na następne dni, że nigdzie nie mieści mi się pisanie. A rozdziału jeszcze malutko ;/

      Niezalogowana dziś
      Lucy :)


      Usuń
  2. Ja używam Explorera. x.x
    Oł yeah! :D Nowe rysunki Nany! Jak zwykle cudowne. ^.^ Pierwszy rysunek... BRAK SŁÓW! TO JEST NIESAMOWITE! FENOMENALNE!
    Glimmer po prostu boska. Świetny profil!!!
    Ogólnie kocham, kocham, kocham Twe obrazki i jak zwykle wypatruję nowej notki. :D
    Pozdrawiam,
    Ris ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Ris <3 Dzięki, dzięki ,dzięki :)
      A ja czekam na Twój nowy post :)

      Usuń
  3. Mi najbardziej podoba się pan i pani Slender oraz ten ostatni ;) rysujesz zaje*iście włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rysunki <3
    piszesz tez wiersze? ja tez! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. to nic! pisz, pisz :) jesli zdecydujesz się jakis wstawić, to daj mi znać, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slendeer :DD
    Tak sobie przeglądam bloga i oczywiście będę to robić częściej : Ślicznie rysujesz <3

    Zapraszam :)
    http://zadrzwiamimary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń