wtorek, 18 września 2012

Zasypiam...

Jestem, jestem!

Wybaczcie, że post nie ukazał się ani wczoraj, ani w niedzielę, a tym bardziej nie w sobotę.
Nie było to spowodowane czymś konkretnym, po prostu nie miałam wystarczająco prac,
a po drugie chciałam zdać relację z zajęć z rysowania.

W każdym razie byłam wczoraj od 17:30 - 20:30. Bosz, w domu byłam o 21, a dziś wstałam o 5.50 -,-
Zasypiam na stojąco... -,- 
Anyway, jestem najmłodsza w grupie i chyba jedyną leworęczną osobą.
Nie rysuję najgorzej :D Chyba :D
W każdym razie nie jest źle, a osoby które już na to chodziły... omg,
jedna dziewczyna tak niesamowicie szybko i realistycznie narysowała oko, że szok o.O
Ja rysowałam sobie taki portrecik, nie wyszedł najgorzej, nawet całkiem dobrze :D


Przejdźmy do rysunków, których jest nawet całkiem sporo, o dziwo:

Jakaś sobie dziewczynka. 
Taki gryzmoł, ale miałam ochotę koniecznie narysować kogoś narysować z kolorowymi włosami.
Tak jakoś. Troszkę innym stylem.

Kolejna nieokreślona osoba. Jak macie pomysł kto to może być to podsuńcie!

Fedra i Ares ♥
Nie wyszło jakoś zadziwiająco pięknie, ale chyba może być :)
No, rąk można się przyczepić.

Szkicyk Peety na życzenie koleżanki.

Atenka rysowana dla Nateny z RR z okazji urodzin <3

Starocie (może nie do końca bo z lipca!) z dA tradycją się staną:

Demeter i owsianka.
Dziwne rozmazanie jest winą skanera, nie moją!

Ten rysunek dość lubię.
Scena z Syna Neptuna.

Macie tu Cleo.
Arcydzieło to nie jest, ale cóż :D

Serwis informacyjny dla tych, którzy nie mają co robić:

Moje małe bejbe (mój kot xd) siedzi mi na kolanach -,- Nie mogę przez niego pisać.
I ślicznie sobie mruczy...
...................

Kurczeeee, muszę się zabierać do lekcji - krótkie  (kto normalny pisze opka na np. stronę zeszytową? o.O)
opowiadanie zawierające 12 frazeologizmów związanych z mitami -,-
Ma być na temat codzienności .__. Już mam dosyć tego zadania, nawet nie wiem jaką historię opisać :(
..................

Pracuję (xD) nad dwoma rysunkami Marceliny i Finna (jako pary ♥), pracuję już od ponad tygodnia, 
bo za cholerę nie chce mi się wziąć za kolorowanie tłaaaaa :/
Nie znoszę tła, niestety -_-
..................

NAJWAŻNIEJSZE INFO!
Nie chcę się chwalić, xD, ale w czwartek mam urodziny i się cieszę ^u^
Dopiero 13, niestety -,- Taka ja młoda xD


Ja lecę napisać to głupie opo i może się zdrzemnąć, bo jak już mówiłam, zasypiam na stojąco.
Na szczęście jutro na 8 do szkoły, wczoraj i dzisiaj byłam już o 7, bo mój brat ma wf o tej godzinie, 
więc była pobudka o 5.50 i wyjazd z domu o 6.25...
Chore!

Żegnajcie i niech widelce będą z Wami!
(to bardzo filozoficzna myśl xD)









10 komentarzy:

  1. Ładne prace :) Oraz bardzo fajny blog, obserwuję :) Prowadzę także bloga o tej samej tematyce, wpadnij :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeetaaaa!!! KOcham go. <3 I tego arta. :D
    Ślicznie rysujesz, naprawdę. Wciąż nie mogę się nadziwić oczami - są cudne! Nie mogę się doczekać następnego posta, bo Twoje prace są naprawdę świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na F&A i stwierdzam, że ślicznie rysujesz pary. <3 Niebieskowłosa jest mega fajna, brwi się odznaczają. ;D
    Wypatruję następnych postów.
    Aha, i jestem pewna, że w niedługim czasie też będziesz tak szybko rysowała realistyczne oczko. ^.~

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeeeej, wszystkiego najlepsiejszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeeeetnie rysujesz *.*
    Weź zazdroszcze tej dziewczynie co szybko rysuje realistyczne oko. Ja nawet gdybym rodzine jedno oko rysowało to i tak wyglądało by jak kupa a nie oko :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      xD Pewnie, że nie kupa! Pokażesz kiedyś jak rysujesz?

      Usuń
  6. Oh, to z mojej strony takie spóźnione 100 lat;* I życzę jeszcze duużo weny i czasu na rysowanie^^

    Oooo... to ta dziewczyna musi być niezła. Ale pewnie sporo ćwiczyła, że doszła do takiej wprawy. Taa, jak się słyszy o takich ludziach, to aż mi głupio, że ja po tylu latach rysowania dalej jestem praktycznie w punkcie wyjścia, eh.

    A rysunki mi się podobają. Mają nieco błędów anatomicznych, o których pisałam ci w poprzednich komentarzach. Ale już widać pierwsze postępy, rysuj więc dalej;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :3

      Noooo, ona cudownie rysuje. Ale ona już chodziła tam na zajęcia, więc to nic dziwnego ;d

      Dzięki.

      Usuń